LOGO & KURUMSAL KiMLiK
Reklam çalışmalarında grafik tasarım, logo ve kurumsal kimlik ile başlar. Bir logoyu değerlendirmek için; ne kadar az ve öz çizgi ile sembozile ederek ne kadar çok şey anlattığına bakılır. Reklam çalışmasının satışa dönüşmesi için öncelikle güven vermek gerekir. Başarısız bir logo ile yapılan reklam projeleri gerçek performansını göstermez. İyi bir logoya ve kurumsal kimliğe sahip olmak, hem satışlarınızı, hem de prestijinizi arttırır.
Yeni kurulan veya logo değişimi düşünen kurumlar için bir briefing, projeye başlamak için yeterlidir. Dinler, anlar, tasarlar ve tamamlarız. Logo çalışmasını diğer kurumsal kimlik çalışmaları takip eder. Tüm kurumsal kimlik ürünleri birbiri ile tam bir uyum içinde olmalıdır. Kurumsal kimlik yalnızca logo ve kartvizit’den ibaret değildir. Müşterinize kestiğiniz faturanın tasarımı dahi gittiği yerde sizi temsil eder. Kitlenize dağıttığınız promosyon ürünleri, kurum içi ürünler, zarf, kartvizit ve diğer matbu ürünler kurumsal kimlik standartlarına uygun olarak tam bir uyum ile tasarlandığında prestijinizi büyük ölçüde arttıracak, aynı zamanda satışlarınızı da etkileyecektir.