Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Özel Uzakdoğu Malzemesiyle Reklam Yapmak

Malzemeler: Mütevazi miktarda para, Merdivenaltı reklamcı, Az kullanılmış bir beyin

Okul harçlığı dahi etmeyecek miktarda birikim hazırda bekletilirken hedeflenen merdivenaltı reklamcımızı bulmak için nemli bir coğrafya seçilir. Tabir mecazende olsa kot'un altına inildiğinde her tarafı kuşattıkları çıplak gözle görülebilir. Ve hatta ağır solvent kokusu hissediliyorsa hedef(lerimiz) bölgede ingiliz okçuları gibi düzenlidir.

Açıkhava reklam üzerine anlaşma konuşulurken sorulması gereken ve genellikle sorulan soru gelir. "Çin malı kullanmıyorsunuz değilmi?" İşletmeci "ne memuru alkol bey" samimiyetiyle "özel uzakdoğu malzemesi" derse doğru yerdeyiz. Kendi kendini tüketme sürecinde ortadoğu için bireysel silahlanma yarışı ne ise sektördeki fiyat düşürme yarışı o'dur. Grafikerin grafiker değil tornacı olduğunu seçtiği resimden anlamak mümkündür. Bazı görseller o kadar pikselleşmiş olur ki görsel değil lego olduğunu düşündürür. Tabela yerine mancınık üretiminde daha başarılı olabilecek mesleki özene sahip ustaların işçiliğini görmekse yanlış yüzyılda doğduklarını düşündürebilir. Böyle bir reklamcı seçtiğin için atölyedeki fare dahi senden utanırken "keşke buraya sipariş vermek yerine paramın tamamını iddaa'ya gömseydim" gibi bir pişmanlık duyulmuyorsa tarifimizin üçüncü ve en önemli malzemeside mevcut demektir. Bir diğer ihtimalse siparişi iptal etmektir ki bu da siparişi istemeyerek iptal eden işletmeci tarafından bir kabileyi öldürebilecek ölçüde nefrete maruz kalmanız demektir. Eğer peşin ödeme yapmak yerine yalnızca kaparo ödendiyse kuyruğunu bırakan kertenkele gibi kaparodan cayıp oradan kaçmakda başka bir seçenek.

Vaziyet: Montajda usta bir tarafı sabitlerken diğer taraf halaya kalkmıştır. Dükkanın önünden geçerken kafanıza çarpan tabelayla lastik top gibi sekmek, ardından kafayı diktirmek, kuvvetle muhtemel beynin kısa cümle kurmaya yarayan bölgesini yok edecektir. Reklamcı seçiminde profesyonel bir tercih markanıza ölümsüzlüğü bahşeder. Tercih yaparken seçeneğin merdivenaltı güruhuna ve perşembe pazarı pazarlıklarına karşı William Wallace gibi gururla dikildiğini görmek doğru tercihin ilk işaretidir.

Kim Bunlar? : İşler Güçler : Projelerimiz : Portfolio : İletişim